HTML

Üdvözlünk az Élet színpadán!

Önismereti csoportunk indul 2013. szeptemberében. Vannak még szabad helyek!

Friss topikok

Rólunk

2013.02.09. 15:58 :: Kispál Gergely

Eszter_nagyon_kicsi_1.jpgEszterről

2010-ben végeztem az ELTE pszichológia szakán. Jelenleg főállásban a Kapcsolat Lovasterápia Központban dolgozom pszichológusként, ahol ló mediálta felnőtt és gyermek terápiával és lovas tréninggel foglalkozom.

Az egyetemi évek alatt számos önismereti-, képességfejlesztő-, és drogprevenciós csoportot vezettem általános és középiskolákban a Kompánia Alapítvány keretében. Ezek a csoportvezetői lehetőségek, a csoporttal, csoportban való együtt-dolgozás vezetett el a pszichodrámához, amely 2007 óta az életem része. Ekkor jelentkeztem a Kökény Vera és Daubner Béla által vezetett önismereti csoportba. A módszerbe beleszeretve folytattam az asszisztensi képzéssel, majd a felsőfokkal. Pszichodráma felsőfokú képzésemet Hardy Júliánál és Goda Gyulánál végzem.

Emellett a Debreceni Egyetem felnőtt szakos Klinikai Szakpszichológus képzésén veszek részt, illetve az Integratív Pszichoterápiás Egyesület módszerspecifikus képzését végzem, korábban pedig a Body Work táncterápiás módszerben képződtem.

 

Gergely_nagyon_kicsi_1.jpgGergelyről

2005-ben végeztem a Hochschule der Künste Bern színművész szakán. Már főiskolás koromban és későbbi színházi éveim során is kerestem a lehetőséget, ahol teret kaphat mindaz az alkotóerő, spontaneitás és emberségesség, ami a színház világában sokszor hiányzik, de ami nekünk, embereknek létfontosságú. Végül megtaláltam a pszichodrámát, s a pszichodráma engem. 2002 óta gyakorlom a módszert, 2009 óta képződőm a Magyar Pszichodráma Egyesületnél. Pszichodráma asszisztensi címemet 2011-ben szereztem, felsőfokú képzésemet Hardy Júliánál és Goda Gyulánál végzem.

Ezen kívül különböző szervezeteknek, vállalatoknak tartok kommunikációs és interkulturális tréningeket, és emellett újra egyetemre járok: a Fernuniversität Hagen pszichológia szakos hallgatója vagyok.

Aktuális csoportunkról itt találsz infókat.

Szólj hozzá!

Címkék: pszichodráma önismeret vezetők kispál gergely kuritár eszter

A bejegyzés trackback címe:

https://azeletszinpada.blog.hu/api/trackback/id/tr15071204

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása